Роль вчителів та школи у допомозі дітям із гіперактивністю

Вебінар Євгенія Суковського. Основні питання, розглянуті під час роботи вебінару:

  • Розуміння природи розладу як основи для втручання та допомоги: первинні (нейробіологічні) та вторинні (соціально-психологічні) наслідки РДУГ, принципи терапії як відповідь на основні симптоми чи вторинні труднощі.
  • Головні складові успішної допомоги: розуміння розладу, співпраця із сім’єю/опікунами, методи втручання.
  • Приклади підтверджених ефективних практик організації класу та ведення уроків.

Роль вчителів та школи у допомозі дітям із гіперактивністю

Українська

Рекомендовані посилання

Load more

Взяти участь у житті порталу

Запропонуйте ресурс або покликання на сторінку, корисну для людей з інвалідністю – і ми додамо її на ресурс

© Copyright 2021 - 2023
Перейти до вмісту